21 Şubat 2013 Perşembe

* Garnier Pure Active sivilce kapatıcı ve kurutucu

Fondöten kullanmayı sevmeyen biri olarak, arada çıkıveren sivilcelerimi kapatmak için bu ürünü aldım (bölgesel kullanım amaçlı)
Sivilceleri kurutucu etkisi olduğunu söylemişler fakat çok da kuruttuğunu göremedim.
Sivilce izlerim için mecburi zamanlarda kullanıyorum :( 
Hafif bir yapısı var fena değil ama harika da değil.
İlaç gibi bir kokusu var, beni rahatsız etmiyor :)
Watsons dan almıştım. fiyatı da 12-15 lira civarıydı yanlış hatırlamıyorsam





2 yorum:

  1. Bana bu ürünü tavsiye ettikleri için almak istedim ama almadım çükü artık pek sivilcem çıkmıyor, çıkmaya başlarlarsa alırım diye düşündüm. Bir de mağazadaki garnier görevlisi bana hiçbir şey bilmeyen küçük bir çocukmuşum gibi davrandığı için de sinir oldum. Kendi yanaklarındaki sivilce lekelerine milyon tane sivilceye bakmadan bunun sivilce kurutmada çok başarılı olduğunu söyleyip satmaya çalıştı. Üstelik kirpiklerim neredeyse kaşlarıma değecek vaziyette olmasına rağmen maskaramın iyi olmadığını söyleyip bana maskara satmaya çalıştı. Ben de haliyle almadım tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisini yapmışsın :D öyle tipleri görünce insanın alası gelmiyor. ne o ukalalık öyle sanki her şeyi bi onlar biliyor :D

      Sil