8 Mayıs 2013 Çarşamba

* Avon - Simply Delicate seti

Bu set ürünü alalı çok uzun zaman olmadı ama hemen sizlerle paylaşmak istedim :)

Avon ürünlerini çok sevmesem de bi bu seti bir de Wish Of Love 'ı kullanıyorum.
Hatta Wish Of Love 'la aşk yaşıyorum resmen :D

Neyse konumuza dönelim ,




1- Avon / Simply Delicate - Jel 

Özel bölge temizleme jelini alırken çok düşünmüştüm ama pişman olmadım :) 
Banyo yaptığım zamanlarda kullanıyorum çünkü bol su ile temizlenmesi gerekiyor.
Ama günlük olarak da kullanılabilir 

Köpürmesi güzel, yakma yanma yada farklı bir duruma sebep olmadı, memnun kaldım.
Kokusu yoğun ve parfümlü gibi değil. Doğal hoş bi kokusu var. 
Pompalı olması güzel. Çok çok az bir miktarı yeterli oluyor zaten :)
Uzun ömürlü bir ürün diyebilirim

Yeni olarak papatya özlüsü (sanırım) çıkmış. Onu da deneyebilirsiniz içerik olarak bi farkı yok.
300 ml. İndirimde 7 TL ye almıştım

Kullanımı :

" Az miktarda ürünü avucunuza döküp dış vajinal bölgeye uygulayınız, köpürtünüz ve bol suyla durulayınız. İhtiyaç duyulan sıklıkta kullanılabilir. pH dengelidir "  denilmiş


2 - Avon / Simply Delicate - Temizleme Mendili

Daha pratik kullanımlar için aldım. Her an yanınızda olabilecek, çantada taşıyabileceğiniz bir ürün. 
Denedim ve bir sorunla karşılaşmadım. 
 Özellikle ağdaya giderken yanıma alıyorum 

15 adet mevcut. 7 TL ye almıştım bunu da.

Şuanda mayıs kataloğunda indirimde 


Deneyebileceğiniz bir ürün bence, bi şans verilebilir ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder