26 Mayıs 2013 Pazar

* Essence - Liquid Ink Eyeliner


Bu eyelineri alalı 1 ayı geçti ve yazabilmem için yeterli fikirleri edindim :)

Ürünün iyi özellikleri ; simsiyah rengi , kıvamı, kalıcılığı, şekli boyutu çok başarılı. 

Kötü özellikleri ; fırçasından dolayı yeni başlayanların zorlanabileceği bir ürün diye düşünüyorum.
Dikkatli olmazsanız istemediğiniz görüntüler ortaya çıkabilir.
Biraz geç kuruduğu için göz pınarına yakın yerlere sürülürken dikkatli olunmalı yoksa akıveriyor 

Fırçaya çok fazla ürün geldiğini düşünüyorum. 
Mutlaka kenarına bi kısmını sıyırıp, ondan sonra kullanıyorum.



İlk başlarda biraz zorlansam da, sonradan elim alışınca gayet pratik bir şekilde sürmeye başladım

Görselde görüldüğü üzre, fotoğraflayacağım için bolbol sürdüm gözlerime, abarttım sanki biraz :D



Hatta canım sıkıldı ve kendi kendime eğlence buldum 
Görsellerde yanıltıcı olmasın diye gözümde sadece eyeliner var



Ürün 3 ml. Gratisten 7-8 TL arası bi fiyata almıştım 

Bir de suda çıkmayan olanı var. Elimde denemiştim onu, gerçekten suda çıkmıyor ! :)

Daha önce Goldenrose Flormar markalarının dipliner ını kullanmıştım. 
Bu ürün kesinlikle onlardan çok daha başarılı. Hem fiyatı da daha uygun. 

Fiyatını da göz önünde bulundurursak, şans verebileceğiniz bir ürün bence.

Herkese mutlu haftasonları ! :)


3 yorum:

  1. Keşke ben de böyle eyeliner çekebilsem ya çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yaklaşık 3 yıldır eyeliner kullanıyorum artık elim alıştı :) biraz alışınca sen de yaparsın mutlaka ;)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil