6 Mayıs 2013 Pazartesi

Kendin Yap (DIY) - Dudak Peelingi


Merhaba :) Biliyorsunuz bu aralar dudak peelingleri çok konuşuluyor. 
Ben de evimdeki imkanlarla kendi dudak peelingimi yapmaya karar verdim ve yaptım :) 


Bitmiş krem kabımı da peelingim için kullanmaya uygun buldum :)

Yapımı çok basit. 2 dakikanızı alarak yapabileceğiniz bu peeling hem de çok hesaplı

Ben evde olan malzemelerimi değerlendirerek ; 

- 2 çay kaşığı toz şeker
- 1 çay kaşığı bal
- 1 çay kaşığı zeytinyağı
- 3 damla kayısı çekirdeği yağı
- 3 damla badem yağı 

kattım ve karıştırdım.
işte bu kadar :)


Deneme amaçlı yaptığım için az yaptım peelingi. İsterseniz miktarların katları şeklinde yaparak arttırabilirsiniz
Şahsen ben taze taze yapıp kullanma taraftarıyım.
Dudaklarıma 4-5 dakika kadar masaj yaparak uyguladım. 
Gerçekten dudaklarınızdaki yumuşaklığı ve pürüzsüzlüğü hissedebiliyorsunuz 



Kıvamı ise bu şekilde oldu

Siz de kendi dudak peelinginizi yapın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder