20 Mayıs 2013 Pazartesi

The Balm - Put A Lid On It (Far Bazı)


Gratis Anneler Günü %50 indiriminden aldım bu mini mini ama harika işler başaran far bazı hakkında fikirlerimi artık yazabilirim :)
Aldığım günden beri hergün kullandım diyebilirim 
O kadar memnunum ki neden daha önce almamışım diye kızdım kendime.

Havalar ısındıkça ne far ne kalem gözde durmaz oldu. Hele bir de yağlı bir cilde sahipseniz... 
Ama bu baz ile makyajı sabitleyip, kalıcılığını arttırabilmek mümkün ! :) 
Cilde renk vermiyor. Kadifemsi bir his veriyor. 
Cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı.

Birkaç dakika bekledikten sonra farımızı kalemimizi sürüp gün boyu rahat edebiliyoruz :)

 Küçük olduğuna bakmayın :) Ufacık bir miktarı bile yeterli oluyor. 
Bu yüzden uzun ömürlü bir ürün 


Sol taraftaki bazsız, sağ taraftaki baz ile uygulanmış far örnekleri. 
Fark ne kadar belli değil mi ? 

Ürünün orjinal fiyatı 27 TL. Ben %50 indirimle 13.5 TL ye aldım
İndirimsiz fiyatına bile değer ! :) 

Biter bitmez yenisini alacağımdan şüphem yok. 
Yaz sıcaklarında sabitlenmiş bir göz makyajı istiyorsanız siz de mutlaka bu üründen edinin ! :)

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder