13 Mayıs 2013 Pazartesi

* Yves Rocher / Roll-on Deodorant - Laos Nilüferi


Bu ürünü 8 Mart indiriminden almıştım. Yazısı için TıkTık.


Aldığım günden beri kullanıyorum. Artık yorumumu yapabilirim :)

Ürünün kokusu harika. Kıyafetlerde iz yapmıyor.
Herhangi bir reaksiyon oluşturmadı.
Kalıcılığı da gayet iyi. Akşam eve geldiğimde bile halen kokusunu hissedebiliyorum.
Ter kokusunu önlüyor, terleme için çok fazla etkisi yok. 
Zaten terlemeyi önlemesi yanlış bence çünkü terlemek sağlıklı birşey ;)
Bu sebeple benim için iyi bir özellikte.

Fakat biraz zor kuruyor. Üstünüzü giyinmeden bi müddet önce sürmeniz, kuruması için iyi olur.
Malesef ki içerisine alüminyum var. 
Bu bittikten sonra Bio serisindeki roll-onu almayı düşünüyorum. 
Onun içeriğinde alüminyum yokmuş

Fiyatı 10 lira civarı.

Bu ürün için söyleyebileceklerim bu kadar. Benim için tek kötü yanı alüminyum içermesi. 
Onun haricinde çok severek kullanıyorum :) 
Bio serisindeki roll-on için çok iyi yorumlar okudum.

Ürün incelemesi için TıkTık.

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder