26 Haziran 2013 Çarşamba

Alışveriş #11 - Yves Rocher %50'ye varan indirim


Yves Rocher çok severek kullandığım bir marka. 
Hele ki indirim olduğu zaman daha da bir çok seviyorum :D 
Yves Rocher'de bir süredir devam eden %50 ye varan indirim var.
Görevli bayan 7 Temmuza kadar devam edeceğini söyledi. İndirimi kaçırmayın !

Aslında bu alışverişim kendimden daha çok bugün akşama doğru başlatmayı düşündüğüm çekilişim için alındı :) 

* Roll-on Deodorant - Hint Pamuğu Çiçeği
* Duş Jeli - Brezilya Kahve Çekirdeğ  ( x2 )
* Kayısılı Arındıran ve Işıltı Veren Peeling

Roll-on deodorantı kendim için aldım. Daha önce lotus çiçeği olanını kullanmıştım. Bio serisinin roll-on ürününü almak istiyordum fakat kokusunu sevmedim. Daha önce de çok beğendiğim hint pamuğu çiçeği olanını aldım. Çok hoş ve hafif bir kokusu var

Duş jelinden 2 adet aldım. Biri çekilişe biri de eve :) 
Herkesin severek kullandığı bir duş jeli olduğu için çekilişime koyacağım. Kokusu harika !

Ve meşhur kayısılı peeling. Herkesin severek kullandığı bir ürün olduğu için ve ben de severek kullandığım için bu peelingi de çekilişe koyacağım :) 

Çekilişimi bi aksilik olmazsa ikindi - akşam saatleri arasında başlatmayı düşünüyorum ve herkesi çekilişe bekliyorum ! :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder