22 Haziran 2013 Cumartesi

Alışveriş #9 - Fresh Line

Bu alışverişi yapalı biraz zaman oluyor. Finallerden dolayı anca fotoğraflayıp yayınlayabildim :( 

Zaten görüldüğü üzre maskenin bi kısmını kullandım :)


Fresh Line'nın taze yüz maskelerini uzun zamandır denemek istiyordum.
Yüzümdeki kızarıklıklara bu aralar iyice taktığım için kızarıklara yönelik bir maske almak istedim.

Görevli bayan bana Mavi Papatya Maskesini önerdi. 
1 aylık maske, yaklaşık 4-5 kullanımlık 25 TL.
Henüz 2 kere kullandım. Maskeyi bitirir bitirmez yazısını yazıcam. 

2 tane de Artemis hassas ciltler için yüz kremi testerı verdi. Onları da ilk fırsatta deneyeceğim.

Memleketimde Fresh Line olmadığı için bir de kartını edindim.
Telefon açarak sipariş verebiliyormuşuz :)
Sipariş vermek isteyenler için : 0222 333 00 33


Bloglovinden takip etmek için tıklayınız : 

Herkese iyi haftasonları :)
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder