28 Haziran 2013 Cuma

Yves Rocher - Doğal Ponza Taşlı Yenileyici Ayak Peelingi



Ayak peelingine ne gerek varmış diyenler olabilir ama ben bu peelinge bayılıyorum :)



Ayaklarımda sertleşme sorunu olduğu için ayak bakım ürünleri kullanmam gerekiyor. 
Banyoda ponza taşı kullanıyorum. Banyodan sonra da kurulanmış nemli ayağıma 5-6 dakika kadar masaj yaparak uyguluyorum






İçeriğinde Kayısı Çekirdeği Tozu ve Organik Lavantanın Yağı ve Özsuyu var. 

Fotoğrafta görünen tanecikler kayısı çekirdeği tozu.  Ayağı çizmeden yumuşatıyor.
Kokusu lavantalı fakat lavantadan nefret eden biri olarak beni bile rahatsız etmiyor. Aksine çok hoş ve ferah kokuyor. 
Bence mutlaka deneyin çok seveceksiniz :)

Ürün 50 ml ve 18.90 TL 

Bir de ayak bakım kremi var fakat şuan başka bir krem kullandığım için henüz deneyemedim.
Onunla birlikte kullanıldığında çok daha etkili olacağını düşünüyorum 

Sizin kullandığınız ve tavsiye edeceğiniz ayak bakım ürünleri var mı ? :)


***  Devam etmekte olan çekilişime katılmak için  :

***  Beni bloglovinden takip etmek için :


İyi haftasonları :)

xx






2 yorum:

  1. Benim ayaklarımda da aynı sorun var. Denemek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirim de varken kaçırma derim ve umarım beğenirsin :) ponza taşı ile birlikte kullanarak çok daha iyi sonuçlar elde edebilirsin

      Sil