30 Ağustos 2013 Cuma

30 Ağustos Zafer Bayramı ve Mini Bir Duyuru

Merhaba :)
Öncelikle herkesin 30 Ağustos Zafer Bayramı'nı kutluyorum.
Allah vatanımızı milletimizi tüm düşmanlardan, bölücülerden ve benzerlerinden korusun. (Amin)


Mini duyuruma gelirsek , siz bu yazıyı okurken ben Antalya'da olacağım :) 
Maksimum 1 hafta sürecek bir tatildeyim. Bu süreç zarfında yazılarımı programladım. Otomatik olarak yayınlanacaklar. Yorumlarınıza fırsatım olursa cevap vermeye çalışacağım. Veremezsem de, gelince mutlaka cevaplayacağım :) 

Ayrıca kısa bir zamandan beri instagram hesabım var. 
Bu süreçte instagramda muhtemelen aktif olacağım
Takip etmek isteyenler için : ooobenimdunyam adı ile beni bulabilirsiniz

Herkese mutlu haftalar ! :) 
xx

2 yorum:

  1. İyi tatiller :) Bu arada İG'de @kitaptanmakyajablog adıyla takipteyim :)

    YanıtlaSil