23 Ağustos 2013 Cuma

Alışveriş #18 - Gratis

Bir alışveriş yazısıyla daha tekrar merhaba :) 
Bu ara alıverişlere doyamadım


Kısaca neler aldığımdan bahsedicem 

Femfresh / Dış Genital Bölge Deodorantı

Bir arkadaşımda görmüştüm ve merak edip aldım. Kısa zamanda yazısını yazıp yorumlayacağım :)
Fiyatı 13-15 lira civarı

Essence /  Ruj (Sweet Metal)

Kasanın yanında indirim sepetindeydi. Açıkçası öylesine aldım :/ 
Fiyatı 3.95 lira

Essence / Dudak Kalemi  (In The Nude)

Ruj olarak severek kullandığım bir kalem. Eskisini kaybettiğim için aldım
Fiyatı 3.55 lira

Diş Fırçası Tutacak Aparatı 

Bu adı ben uydurdum :) Aparatı banyo fayansına vakumlu olarak takıyorsunuz. Düşer diye korkmayın fayansa çok kuvvettli tutunuyor. Cici birşey :) 
Fiyatı 3 lira 

İyi haftalar ! 
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder