11 Ekim 2013 Cuma

Fresh Line - Apollo Aromaterapi Sabunu

Merhaba :)
Uzun zamandır severek kullandığım sabunumu sizlere anlatmak için çok geç kaldım, artık anlatmalıyım !


Bu sabunu alalı bi hayli zaman oldu. O zamandan beri her sabah kullanıyorum.

Öncelikle içeriğinden bahsetmek istiyorum.

Temel olarak yeşil çay, avokado yağı, shea yağı, keten tohumu yağı içeriyor.
Ayrıca içerisinde gördüğünüz üzre rezene, defne, kekik, biberiye de var.
El yapımı bir sabun..

Bu sabun internet sitesinde el ve vücut sabunu olarak bahsediliyor fakat mağazadaki görevli yüzüm için önermişti.. Ben sadece yüzüm için kullanıyorum ve çok da memnunum 

Küçük parçalar halinde keserek kullanıyorum. Avcumun içerisinde köpürtmesi daha kolay oluyor. Köpürmesi gayet güzel. Ayrıca çok da bereketli bir sabun, uzun ömürlü :) 
Kokusuna da bayılıyorum ! 

Sabun cildi arındırıyor ve canlandırıyor. Yağlı ve karma cilt tipi için uygun olduğunu düşünüyorum. Kuru ciltleri fazlasıyla gerer. 
Sabunu kullandıktan sonra yüzümü yağdan arınmış, hafif hissediyorum. Karma cilt tipim olmasına rağmen bi hayli geriyor cildimi.. 
Sabunla temizledikten sonra nemlendirici şart ! 

Fotoğraftaki gördüğünüz yarım kalıp; 18 lira..

Fresh Line Eskişehir'de Espark Avm'den Neoplus Avm'ye taşınmış, çok üzüldüm :( 
O taraflara yolum düşerse tekrar almayı düşünüyorum 

Ayrıca, karma cilt tipine uygun sabun önerilerinize de açığım !

İyi haftalar :)
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder