17 Aralık 2013 Salı

The Body Shop - Lychee Blossom Vücut Losyonu

Soğuk kış günlerinden herkese merhaba ! :)
Kış mevsimini seven var mıdır bilmiyorum ama ben hiç sevmiyorum..



Soğuktan kuruyan cildimizi nemlendirmek şart
Böyle soğuk günlerde bu tarz nemlendirici ürünlerden bahsetmek hoşuma gidiyor.
Ben de bugün sizlere bu vücut losyonundan bahsetmek istedim :)

Losyon tam kıvamında, ne yoğun ne cıvık.. Nemlendirmesi güzel. Aşırı kuru bir cildiniz yoksa yeterli olacaktır. 200 ml ve pompalı bir kapta olması güzel. 
Fakat kokusu... Çiçeksi - meyveli tarzdaki kremleri sevemiyorum. 
Aslında kötü bi kokusu yok fakat fazla kokulu bir ürün ve ben sevmediğim için midir bilemiyorum ama burnuma burnuma gelip duruyordu kokusu. 
Birkaç defa zorladım kendimi ama yok sevemedim. Hatta bir arkadaşıma verdim bile. O beğendi kokusunu :)

Yazın indirimdeyken 10 liraya almıştım.  
Eğer çiçeksi - meyveli nemlendiricileri sevenlerdenseniz bi şans verebilirsiniz

İyi haftalar :)
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder