25 Haziran 2014 Çarşamba

Alışveriş #28


Herkese merhaba !
Yaz gelirken yaptığım birkaç alışverişimi bu yazıda topladım :)



* Yves Rocher - 50 spf yüz güneş kremi  (x2)
* Yves Rocher - Tırnak ucu manikürü ojesi ve 102 numaralı harika bir koyu mor - mürdüm tonu 
* Golden Rose - 16 velvet matte ruj

Benim son zamanlardaki alışverişim bu şekildeydi.
Ayrıca sizlerden bir ricam olucak :)
En sevdiğiniz güneş kremini benimle aşağıdaki yorum kutucuğunda paylaşabilir misiniz ? 

Beni kırmayıp paylaşanlara şimdiden teşekkür ederim :)

İyi haftalar !
xx

2 yorum:

  1. doğrusu şu yves rocher güneş kremlerini merak ettim. yağlı mı yapısı nasıl ? ben bu seneme denemek için hawaiian aldım ama henüz denemedim. banada beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yağlı bir yapısı yok ama aşırı yağlı ciltler için uygun olmayabilir. şimdilik memnunum kendisinden :)

      Sil